Toyota Land Cruiser Prado 2021: як змінився новий позашляховик

Toyota випускає рамний позашляховик Land Cruiser Prado вже майже чверть століття. Незважаючи на такий значний термін, модель залишається затребуваною на ринку, тому відмовлятися від неї виробник не має наміру. Навпаки, він вкотре оновив актуальну генерацію позашляховика.

Головною зміною став модернізований 2,8-літровий чотирициліндровий турбодизель, який тепер видає 204 л.с. потужності та 500 Нм крутного моменту. На 27 сил та 50 Нм більше, ніж у попередника. Агрегат працює в парі з шестиступінчастою АКПП. Розгін до 100 км/год займає 9,9 секунд, а максимальна швидкість становить 175 км/год. Незважаючи на збільшення продуктивності, витрата палива навпаки знизилася і становить 7 л/100 км шляху.

Окрім потужного двигуна, новий Toyota Прадо 2021 отримав мультимедійну систему з удосконаленим програмним забезпеченням, сенсорним екраном і підтримкою Apple CarPlay і Android Auto. Також виробник розширив пакет допомоги водієві – тепер він включає систему екстреного гальмування з функцією виявлення пішоходів та велосипедистів у нічний час, а також інтелектуальний адаптивний круїз-контроль.01 / 02

Не забули підкоригувати і зовнішність рамного позашляховика Toyota. У компанії розробили спеціальний стайлінг-пакет Black Pack, який включає затемнену хромовану решітку радіатора, унікальну обробку для переднього та заднього бамперів, чорні корпуси бічних дзеркал, затемнені фари, молдинги на дверях та чорнені колісні диски.