Bollinger випустить повністю електричний фургон

Американський стартап Bollinger Motors анонсувала свою третю модель – електричний фургон Deliver-E. У компанії новинку позиціонують як повністю електричну платформу для вантажних автомобілів середньої вантажопідйомності. Передньопривідна платформа розроблена для класів 2В, 3, 4 та 5. За словами виробника, обслуговування такої вантажівки буде коштувати власнику значно дешевше, бензинових та дизельних аналогів.

Клієнтам запропонують кілька варіантів колісної бази та широкий вибір акумуляторних батарей, включаючи 70, 105, 140, 175 та 210 кВт•год. Це дозволить підібрати вантажівку або фургон максимально підходящий під конкретні завдання. Всі фургони та вантажівки Deliver-E стандартно комплектуватимуть універсальними зарядними портами, що дозволяють поповнювати батареї, у тому числі від швидкісних зарядних станцій.

Серед переваг Deliver-E називаються найнижчий у галузі вантажний майданчик висотою всього 18 дюймів (457 мм), повністю рівна підлога і аеродинамічний кузов, що забезпечує максимальну видимість і запас ходу. Поки що, Bollinger розгляне зовнішність майбутнього електричного фургона на дизайнерських скетчах.

Модельна лінійка стартапу Bollinger Motors складається з двох моделей: електричного повнопривідного позашляховика Bollinger B1 і побудованого на його основі повнопривідного пікапа B2. Обидві моделі базуються на запатентованій «всюдихідній» електричній скейтборд-платформі E-Chassis, яку компанія показала в березні цього року.

E-Chassis є надміцною архітектурою, розробленою з урахуванням комерційних додатків і призначеною для важких умов експлуатації. Вона «повністю настроюється» і може використовуватися для моделей з переднім, заднім та повним приводом з різною колісною базою. E-Chassis оснащена вбудованою системою терморегулювання та незалежною самовирівнювальною передньою та задньою гідропневматичною підвіскою, електронним контролем тяги, а також вбудованим зарядним пристроєм потужністю від 5 до 15 кВт. Також «візок» підтримує встановлення акумуляторних блоків ємністю 120 і 180 кВт•год і може похвалитися вантажопідйомністю 2268 кг.