Тест-драйв Suzuki SX4: Виправдовуючи очікування

Уже десять років ми знаємо Suzuki SX4  (в Європі відомий як S-Cross). Компактний кросовер для японців намалювали в італійській студії ItalDesign, сам маестро Джорджетто Джуджаро доклав пензля. Може, тому класичний SX4 (а з 2013 року, коли з’явилася модель другого покоління, він отримав приставку Classic), непогано виглядає і сьогодні. Чому в Італії? Мабуть, причина в тому, що його створювали в партнерстві з концерном Fiat, який отримав аналогічну модель під назвою Sedici, що означає 16. Мабуть, щоб підкреслити його кросоверність, замаскувавши в назві 4Х4. Втім, він виявився не настільки популярним на нашому ринку, на відміну від японського брата-близнюка. Збирають їх на одному заводі – Magyar Suzuki (Естергом, Угорщина). Друге покоління в тому числі. не слабким попитом, машина продається непогано, а жорсткою конкуренцією у класі. Не можна розслаблятися – настав час оновлюватися!

Дизайнери напружилися і видали суттєво змінений передок, ззаду змінилися лише ліхтарі, які отримали свій ряд світлодіодів. Насамперед милий SX4 вишкірився агресивною мордою з вертикальними хромованими спицями, замість горизонтальних раніше, і новими фарами зі світлодіодними «бровами» ходових вогнів. Цікаво, що раніше смужка світлодіодів розташовувалась по нижньому краю фар, а тепер – зверху. За ними можна відразу вгадати просунуту версію GLX. У покупців буде можливість вибирати одне із дев’яти колірних рішень.

Ребра капота, що виступають, (перш він був плоским) видно з-за керма, надаючи машині солідності. Колеса, незалежно від комплектації, розмірності 215/60 R16, але у базового SX4 – на залізних дисках з ковпаками. Просторий салон SX4 на перший погляд не сильно змінився, але якщо придивитися, можна помітити покращені матеріали обробки. У салоні головне нововведення – мультимедійний комплекс із семидюймовим сенсорним дисплеєм, підтримкою MirrorLink та Apple CarPlay. Система багатьом вже знайома за моделлю Vitara. Головний мінус – сенсорне регулювання звуку, благо, його можна відрегулювати кнопками на кермі.

В Україні оновлений SX4 представлений з двома бензиновими моторами на вибір: новим 1,4-літровим турбодвигуном BoosterJet з безпосереднім упорскуванням або знайомим 1,6-літровим атмосферним двигуном, оснащеним системою зміни фаз газорозподілу VVT.  шестиступінчасту автоматичну коробку передач.Двигун 1.4 Boosterjet – власна розробка. Алюмінієвий блок, безпосереднє упорскування палива, турбіна фірми IHI, що нагнітає повітря в циліндри з надлишковим тиском до 1,2 бара. І з тяговитості, і з економічності цей двигун може посперечатися з моторами 1.4 TSI виробництва Volkswagen Group

Обидва мотори – надійний та невибагливий атмосферний 1,6 та високотехнологічний турбований 1.4 BoosterJet – гарантує виняткову паливну економічність та непогані ходові характеристики. Перший поєднується як із переднім приводом, так і з фірмовою системою повного приводу AllGrip з кількома режимами роботи трансмісії. Більш потужний SX4 доступний лише у поєднанні з повним приводом AllGrip. У комбінації з достатнім для кросовера кліренсом (180 мм) турбований SX4 дозволяє власнику почуватися впевнено практично в будь-яких дорожніх умовах. “>«Автомат» фірми Aisin сподобався комфортними та своєчасними перемиканнями. У повнопривідних кросоверів поруч із коробкою передач розташований селектор вибору режимів Drive Mode Select, за допомогою якого можна змінити алгоритм роботи акселератора, коробки передач системи стабілізації та муфти підключення задніх коліс.

Керується оновлений Suzuki SX4 приблизно так само, як і до рестайлінгу – надійно, передбачувано, нехай і без особливого вогника. Подобається, як він слухняно слідує за кермом, як чітко прописує повороти, практично не нахиляючись і не попискуючи шинами. Звичайно, багато залежить від швидкості, але більшість однокласників поводяться менш благородно.