Тест-драйв Infiniti Q70: Класичний хай-тек

Припухлості на кузові збереглися, але нові ліхтарі і більш плоска кришка багажника зробили заднє звис візуально легше. Відносно низький дах і скіс задніх дверей не полегшують посадку на задні місця, проте надають Q70 купейної динаміки силуету.

Стиль інтер’єру оригінальний. Спочатку очі розбігаються від химерних форм і великої кількості дрібних деталей, кнопок і рукояток. Погляд відпочиває хіба що на класичному стрілочному годиннику прямокутної форми.

У коробки передач розташований селектор режимів силового агрегату, тут же регулятори підігріву та вентиляції крісел. Цікаве рішення – гучномовці у підголівниках, які суттєво покращують сприйняття високих частот.

Ззаду відчуття двояке. З одного боку, прохід не найзручніший, бентежить високий центральний тунель і відсутність корисних у дорозі кишень у дверях. З іншого боку, у розпорядженні пасажирів монітори у передніх підголівниках та широчений підлокітник, у якому захований пульт керування «кліматом». Де ви ще таке зустрічали? А найголовніше – зручні місця для двох, але третій тут не буде зайвим навіть у дальній поїздці. з електрорегулюванням, обігрівом та вентиляцією, підійде людям будь-якої комплекції, але в занадто крутих поворотах йому не вистачає бічної підтримки.

Перемін в інтер’єрі небагато, хіба що змінився функціонал деяких символів і кнопок. Важливо, що припасування панелей практично ідеальна, матеріали якісні і приємні на дотик, місцями поблискує і холодить пальці матовий метал. Ложку дьогтю вносять хіба що грубуваті вентиляційні решітки на передніх стійках.

Звична за іншими моделями Infiniti перевантажена клавіатура центральної консолі викликає питання тільки спочатку, а насправді вона цілком зручна, та й кнопки приємні на дотик. Крім звичних функцій, на центральний монітор виводиться зображення з камер кругового огляду, які включаються на вимогу або автоматично при виборі задньої передачі.

Система кругового огляду AVM+, виявлення об’єктів AOD, що наближаються, і визначення вільного місця для паркування PSM, та й багато інших, є у Q70 в комплектації Hi-Tech і топовий Sport. І вони знадобляться не лише білявкам, а й досвідченим водіям. Ділові люди нерідко бувають розсіяні за кермом і намальовані на екрані колеса, показуючи напрямок руху, збережуть нерви на тісному паркуванні.

Крім того, Q70 вміє підтримувати дистанцію до попереду машини, залишатися в смузі, стежити за сліпими зонами і навіть екстрено гальмувати до повної зупинки. І все ж доводити ситуацію до крайності не варто, особливо за кермом досить потужного седана.

На нашому ринку для Infiniti Q70 пропонуються два двигуни: «шістки» 2.5 і 3.7. Базова модифікація потужністю 222 л. буває тільки задньопривідною і помірною в динаміці. Тому більшість вибирає 333-сильний Q70 3.7 з повним приводом. У нього паспортний час розгону до 100 км/год майже на три секунди краще (6,3 с), та й середня витрата палива всього на літр більше (10,9 л/100 км проти 9,9 л/100 км) .

Тут під капотом двигун серії VQ37VHR, який створений на основі надійного нісанівського мотора VQ35. Його найцікавіша особливість – система газорозподілу VVEL, що забезпечує бездросельне керування витратою повітря. Відразу після прем’єри новий двигун продовжив сімейну традицію пожинати лаври, опинившись у десятці кращих за 2008 рік за версією журналу Ward’s Auto World. Причому, це був чотирнадцятий поспіль рік перебування сімейства VQ у почесному списку!

Що качається ходової частини, в основі Q70 заслужена нісанівська платформа FM (Front Midship). В назві приховується класичне компонування зі зміщеним назад двигуном над передньою віссю. Таке рішення сприяє оптимальній розважуванні і сприятливо впливає на динаміку і керованість. З іншого боку, FM-платформа не оптимальна з точки зору компонування, особливо в поєднанні з повним приводом, який тут вирішений на основі багатодискової муфти в приводі передніх коліс.